A bevételszerző weboldal alapjai

Mint már valószínűleg tapasztaltad, weboldalad létrehozása és karbantartása gyerekjáték a Wezzpagenél (ha még nem, akkor érdemes kipróbálni ide kattintva).

Az alapok lefektetése után itt az ideje, hogy elkezdjen a kezed alá dolgozni a felépített weblap és ügyfeleket terlmelni. Az átlátható felépítés, a látványos képek és a könnyen megjegyezhető domain cím kiválasztása után jöjjön a második pálya, az aktív elemek beillesztése.

Ezzel a pár apró trükkel látványosan megnövelheted weboldalad hatékonyságát, amivel céged bevételei is könnyen megugorhatnak. A MirMor szolgáltatásait pár kattintással beillesztheted, utána pedig nincs más dolgod, mint felkészülni a megnövekedett érdeklődésre.

3 különböző eszközt különböztetünk meg ebben a cikkben, ami hozzá fog járulni üzleti sikeredhez:

  • Chat
  • Last Chance (másnéven: Exit popup)
  • Social proof.

 

Chat

A látogatóiddal folytatott közvetlen beszélgetés a legértékesebb. Márpedig ilyen módon el sem lehet képzelni jobb eszközt a weboldaladon egy beépített chat funkciónál.

Az üzletkötés egyik sarkalatos pontja lehet az a pillanat, amikor leendő ügyfeled termékedről/szolgáltatásodról felteszi az első kérdését. Ezt a pillanatot BŰN lenne elszalasztani, ugye Te is érzed?

Ráadásul te is kezdeményezheted az interakciót, hiszen a MirMor chat funkciói közt megtalálható a felugró lehetőség is, amivel úgy tudod üdvözölni látogatódat, mintha csak az üzletedbe lépett volna be. Oh, és a legfontosabb billentyű kombináció: 🙂

Látogatódként máris jobban érzem magam, hogy az online boltodba lépve is barátságos üdvözlésben volt részem, amitől jókedvűen fogom költeni nálad a pénzem… 🙂

A chat funkció beillesztéséről bővebben ide kattintva olvashatsz.

Pirossal bekarikázva, hogy hogyan fog kinézni a weboldalra beillesztett chat ablakod. Háttérben pedig a Mirmor szerkesztőfelülete.

 

Exit popup

Szép weboldal adott, társalgás megvolt a beépített MirMor chat funkcióval, hamarosan távozik a látogatód. De hogyan lehet a távozást is hatékonnyá tenni? Egyáltalán mit jelent ez?

Az oldalról való kilépésnek nem kell végleges távozásnak lennie. Erről gondoskodik az úgynevezett exit popup/last chance, azaz az utolsó esély funkció.

Itt ereszd szabadon a benned alvó marketingest, találj ki két olyan mondatot, aminek a legcinikusabb látogató sem tud ellenállni. Egyetlen dolgod van: adjon meg valamilyen információt magáról, ami alapján fel tudod majd keresni őt később.

Legyen az egy nyereményjátékban való részvétel az email címéért, egy ajándék kulcstartó a címéért, vagy valami egészen elképesztő a telefonszámáért. Mérlegelj, hogy mire van leginkább szükséged, hogy személyesen meg tudd szólítani legközelebb.

Az exit popup a következőképpen működik: a technológia felismeri, ha a látogatód a kilépésre készül kattintani, és még az oldal elhagyása előtt aktiválja a felugró ablakot.

Ezt az abkakot kedved szerint formázhatod, szövegezheted a fentebb említett szempontok szerint.

Ilyen és ehhez hasonló felugró ablakokkal hívhatod fel látogatóid figyelmét különböző reklámjaidra.

 

Social proof

Minden marketing trükknél fontosabb azonban, hogy korábbi ügyfeleid mit mondanak termékedről/szolgáltatásodról. Ezeket a rövid referenciákat tarthatod kiemelve weboldaladon a social proof funkcióval.

Ugyanígy 1-1 hangzatos ígérettel (de tényleg csak olyannal, amig garantálsz) is elláthatod a fejlécet/láblécet.

Ezeknek a címkéknek egyetlen közös céljuk van: növelni a bizalmat a látogatóban. Látogatóként ritkán látod 1-1 weboldalon, hogy éppen hányan vásárolnak, hányan állnak sorban a kasszánál vagy éppen hány próbafülke van. Ezért is fontos nyomatékosítani az érdeklődődben, hogy a nálad vásárlók milyen véleménnyel vannak rólad. Ne gondold, hogy az online felületeken csak az ár alapján különböztetnek meg boltokat a vásárlók.

Kimutatható lesz a vásárlói kedv növekedése oldaladon egy ilyen pár mondatos ügyfél vélemény, vagy kiemelt hirdetésed láttán.

 

MirMor kipróbálása (30 napig kötelezettség mentesen, ingyen kipróbálhatod): http://mirmor.eu/af/gc/54

Videó és leírás a weboldaladdal való összekötéshez: http://www.wezzpage.hu/helpcenter/lepesrol_lepesre/tartalom/mirmor_beagyazas

A cikkek megjelenítése a Wezz Informatika KFT hozzájárulásával töltént.

Forrás: wezzpage.hu

By | 2017-05-23T16:50:40+00:00 december 16th, 2016|