Az üzleti ötlet előszűrése

Hogy ez a rész miért fontos? Itt át tudod gondolni:

  • Mit akarsz elérni a termékeddel vagy szolgáltatásoddal, a jövőben és hogyan akarod ezt megtenni!

  • Miben különbözne a terméked vagy szolgáltatásod a többi, piacon lévőtől

  • Milyen ügyfélkört céloznál meg

  • Kik lesznek az első vásárlóid?

  • Az üzletedet hogyan lehet majd tovább fejleszteni az ügyfelek igényei szerint

  • Indokold meg és fejtsd ki a legfontosabb jellemzőket, pl.: hatékonyság, formabontó újítás.

  • “Hogyan lesz a termékem vagy szolgáltatásom megfelelő az ügyfelek igényeinek?”

Ez meg fogja mutatni, hogy milyen típusú ügyfelek érdeklődnek a termékeid iránt. Itt fogod megérteni azt is, hogy mely irányba lépj, hogy jobban tudj értékesíteni.

Mitől müködőképes?
Mitől piacképes?
Mitől versenyképes?
Mitől kívánatos?
2017-05-23T16:53:46+00:00