Fogalmazd meg vállalkozásod jövőképét, küldetését és szlogen mondatát!

A Brand építés kulcseleme, hogy ezen résszel foglalkozzál, de az első, hogy tisztázzuk is azt, hogy mit jelentenek az alábbi fogalmak. Nagyon sok vállalkozás a kifejezések értelmezést összemossa, és nem tudja megfogalmazni röviden és tömören vállalkozásának a küldetését illetve keveri a szlogennel.

1, JÖVŐKÉP=VÍZIÓ

Ez egy hívó szó, amely a szervezet jövőbeli állapotát tükrözi az elvárt mérföldkövekkel!

2, KÜLDETÉS=MISSZIÓ

Rendszerint egy érzelmi töltéssel rendelkező rövid mondat, ami arra ad választ, hogy milyen szerepet akar a szervezet betölteni a piacon.

3, SZLOGEN

Az ideális szlogen egy találó mondat mely azonnali hatást ér el, és egy pillanat alatt meggyőzővé vál annak érdekében, a célcsoport kívánságaik szerint cselekedjen, higgyen nekik, vásároljanak, álljanak melléjük.
Az egyik ismert klassz szlogen pl.: Klapka: Ne a nőt nézze, hanem az ékszert!
A fentiek ismeretében, kezdjünk Neki megfogalmazni saját vállalkozásunk jövőképét, küldetését és szlogenjét!

Jövőkép
Küldetés
Szlogen
By | 2017-05-23T16:53:18+00:00 december 15th, 2016|