A Brand építés kulcseleme, hogy ezen résszel foglalkozzál, de az első, hogy tisztázzuk is azt, hogy mit jelentenek az alábbi fogalmak. Nagyon sok vállalkozás a kifejezések értelmezést összemossa, és nem tudja megfogalmazni röviden és tömören vállalkozásának a küldetését illetve keveri a szlogennel.
1, JÖVŐKÉP=VÍZIÓ
Ez egy hívó szó, amely a szervezet jövőbeli állapotát tükrözi az elvárt mérföldkövekkel!
2, KÜLDETÉS=MISSZIÓ
Rendszerint egy érzelmi töltéssel rendelkező rövid mondat, ami arra ad választ, hogy milyen szerepet akar a szervezet betölteni a piacon.
3, SZLOGEN
Az ideális szlogen egy találó mondat mely azonnali hatást ér el, és egy pillanat alatt meggyőzővé vál annak érdekében, a célcsoport kívánságaik szerint cselekedjen, higgyen nekik, vásároljanak, álljanak melléjük.
Az egyik ismert klassz szlogen pl.: Klapka: Ne a nőt nézze, hanem az ékszert!
A fentiek ismeretében, kezdjünk Neki megfogalmazni saját vállalkozásunk jövőképét, küldetését és szlogenjét!
Jövőkép |
Küldetés |
Szlogen |